Online Diary miss torayaki : tragedi pagi selasa

Monday 19 December 2011

tragedi pagi selasa

kaki yang mula membengkak gara-gara jatuh tangga dekat rumah tadi.housemate aku terkejut tapi sempat dia tempek kaya kat roti sebelum beri pertolongan.

urat tergeliat ni,akak tak tahu nak buat apa?

comel tak housemate aku?boleh dia cakap tak tahu nak buat apa?aku yang jatuh terduduk terus luruskan kaki terus urut kaki sendiri.nasib baik dia tolong urut jugak kalau tak sentap seminggu tak nak tegur..

nak cari tukang urut kat sini pun tak tahu,tanya housemate apa pun dia tak tahu padahal aku rasa dah bertahun-tahun dia duduk sini.ehh lupa bukan setakat tempat urut tanya tempat makan best pun dia tak tahu.bak kata kumpulan jambu "apa pun tak boleh" tapi kalau guna versi aku "apa pun dia tak tahu"



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 ahli mesyuarat tingkap:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen