Online Diary miss torayaki : land ofice memang macamni eh?

Monday 19 December 2011

land ofice memang macamni eh?

puan bos bagi task untuk persoalan yang membelenggu di kepala beliau
mebi beliau stress banyak sangat fikir masalah termasuk  memikirkan cd secret garden yang nak dipinjam tapi tak dapat-dapat lagi dari main suspect*
 maka permasalahan di pindahkan tanpa rasa kesian pada aku
bukan tak suka tapi bila membabitkan pejabat kerajaan aku jadi alergik
maka jari jemari lembut dail no telefon yang diperolehi dari operator
-
-
-
hello boleh saya bercakap dengan puan z?
sebentar saya sambungkan
-
-
hello
boleh bercakap dengan pn zaiton (terkeluaq juga nama main suspect)
sebentar saya sambungkan line
-
-
-
selepas 10minit
diam tanpa bunyi

terus hempas telefon
then telefon lagi tanpa rasa putus asa dan mengalah
-
-
-
-
kesudahanya 5kali hempas telefon
kenapa kakitangan kerajaan ni tak gheti duk diam
pukul3 pun pergi mengeteh ke kak??


p/s: dah la kaki bengkak , sikalang hati wa pun bengkak jugak!!

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 ahli mesyuarat tingkap:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen