Online Diary miss torayaki : so sweet..

Sunday 18 December 2011

so sweet..

pagi-pagi isnin kalau tak pekena kopi tak sah.sentap sebab tak dapat balik kluang minggu lepas  gara-gara mood setan yang menghantui diri.maaf diri aku terlalu emosional kalau ada benda yang slack sikit. mood aku yang happy terkinja-kinja boleh berubah jadi murung!!ye murung plus muncung kalau sangkut kain atas mulut pun boleh!!ouch,hati aku mudah tersentap lagi-lagi kalau duduk bersendirian.mula la fikir macam-macam,fasal diri yang tak jumpa jodoh lagi *pitam sekejap* sedangkan membe-membe dah beranak pinak,dah masuk 2nd round der,ko apa ada?anak tekak je.afterall kan,aku akan bangun sambil hirup milo anda jadi sihat dan kuat sambil jerit "hajja hajja fightin".jodoh kalau ada, pasti akan bertemu jua *ayat penyedap hati*.

bercakap fasal jodoh ni, aku dekat sini nak share 2 video yang aku rasa seperti di awan-awangan sekejap dan selepas itu kembali tampar pipi sendiri supaya kembali ke alam realiti.ooo how sweet kan.korang ada? *aku memang tak ada jadi geget jari sambil mengharapkan fahrin ahmad datang propose dalam mimpi pun jadi ler kan* love and faith*.

propose terus kawin time tu jugak .siap ada dancer bagai,mmg well planned!!


sweet kan?family arrangement yang berakhir dengan engagement


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

1 ahli mesyuarat tingkap:

  1. yg video first tu menarik giler
    sweet jea
    rsa mcm nak nangis jea bila tgok video tu
    terharu punya psl

    rsanya dh nangis kot ;p

    ReplyDelete

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen