Online Diary miss torayaki : perihal facebook

Monday 5 December 2011

perihal facebook

pagi2 lewat datang keje.ni kalau dapat surat tunjuk sebab mampuih sia-sia je.dah sampai trafic light berhampiran dengan ofis lampu merah pulak,99 second citt !!ringtone i do berbunyi dari handbag.sapa msg aku pagi-pagi buta ni?1 new message terpapar di skrin handset samsung ,ooo dari "jintoncet"


"ada orang terasa fasal picture ko upload kat facebook!!" *perhatikan tanda seru tersebut,maknanya apa tu?*

"picture" yang dimaksudkan adalah picture membe aku dengan lelaki walaupun gambar tersebut diambil tanpa ada unsur-unsur maksiat,posing tak dekat-dekat pun sampai berlaga kepala atau kepala lutut, berlaga siku dan tangan lagi tak ada, malahan tiada sentuhan.cuma mungkin comment di bawah "picture" tersebut membuatkan bf membe aku ni berkecil hati.

haish,getus hati.what a bad day,itu pasti sebab pagi-pagi aku dah sakitkan hati orang kan?tak tunggu lama aku terus reply sms tersebut walaupun boleh je intercom sebab duduk dalam satu ofis

"minta maaf tak sangka boleh jadi macamni.aku delete picture tu nanti" 

then she replied

"tak pe tak payah delete sebab dia dah tengok pun dan dah save dalam ipad"

ok,aku rasa bersalah for the whole day dan buntu samada nak 
1)minta maaf secara terbuka dalam facebook
2)call or sms bf membe aku ni then say sorry
3)just buat "donno"
 

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

2 ahli mesyuarat tingkap:

  1. salam,

    call membe awk..tanya dan explain kt dia ;p
    jgn mudah mintak maaf tanpa sebab yg nyata ..

    -just my opinion-

    ReplyDelete
  2. @korie:thanks..akhirnya kes telah selesai.kira rasa bersalah untuk setengah hari je..:-D mood:happy kembali

    ReplyDelete

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen