Online Diary miss torayaki : kenangan lalu

Thursday 17 November 2011

kenangan lalu

otak penat,kepala berpinar-pinar,badan lenguh-lenguh tapi jari jemari laju je taip entri ni.mata ligat tengok bola(demm,jurulatih malaysia ong kim swee kene keluar padang,suruh anak buah bertenang tapi awak sendiri kat luar padang mulut kumat kamit tak puas hati keputusan pengadil) tapi fikiran bercelaru memikirkan kejadian petang tadi.

jujur la katakan aku dah lama tak kene marah dengan puan bos.hai puan bos baju zarra bos petang tadi cantik tapi sedikit ketat , kaler pink lagi..auwwwm.ceritanya kecuaian pelatih dalam kamar menjerat diri aku sekali.berdebar-debar jugak la  budak PDK tu nak menjawab dan akhirnya puan bos cakap tak ada mood dan nak keluar.tersentap budak tu  tapi masalahnya dengan aku sekali tersentap dah kenapa?sebabnya aku pun kene fikir macam mana nak selamatkan fail-fail tu semua. lagi satu sebab aku pernah rasa kena marah dengan puan bos macam tu even lagi teruk sampai kene tendang fail.jadi bila tengok depan mata ketegangan muka puan bos petang tadi membuatkan aku terkenang peristawa aku menjadi budak PDK!gegel beb masa tu dan aku pun tak tahu macam mana aku boleh lalui saat2 sebagai budak PDK yang penuh dengan liku-liku berduri..

rasa macam nak letak surat resign atas meja bos je pagi besok?tiba-tiba emosi begitu,motif?mungkin nak rasa suasana bekerja di tempat lain .penutup entri paling emosi aku pernah buat!

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 ahli mesyuarat tingkap:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen