Online Diary miss torayaki : brand apa eh?

Monday 14 November 2011

brand apa eh?

hye semua..

aku dalam dilema sekarang ni.dilema nak kawin ke?eh tak ada la,calon pun tak ada lagi.bajet nak promote diri sendiri.aku rasa idea nak membeli camera ni timbul dari bulan 8hari tu.pergi survey dan habis kat situ sahaja.dalam hati tak berapa yakin dengan pilihan hati sebab tak tahu nak pilih camera brand apa.ada la satu kedai kamera sebelah cafe the rail tu, aku tak  hengat name kedai apa  aku singgap dan tanya uncle ni camera apa yang dia nak rekmen kan dekat aku.uncle kedai tu jawab camera brand kat bawah ni:-



aku sendiri dah test power digital camera ni.memang picture nya tak ada la terlalu terang dan tak terlalu gelap.kira sedang2 dan sangat sedap mata memandang.dan uncle ni bagitahu dalam banyak2 brand camera kodak ni kalau ambil gambar,gambar nya memang cantik2.sampai aku rasa uncle ni duta kodax ler pulak.mula-mula nak ambik tapi bila rasa baik aku survey tempat lain dulu sebabnya takut ada camera lain yang lebih oshem dari camera kodak tersebut.jadi,aku suruh uncle tu reserve untuk aku,kaler merah tu beb ,mmg cool la.tapi sampai sekarang aku tak pergi ambik camera tu.dan sampai sekarang jugak la aku tak pergi survey camera kat mana2 kedai.ada siapa2 nak temankan aku tak?aku serius ni,nanti aku belanja ayam mekdi dua ketul bagi siapa yang sudi temankan aku.

sony ericson dslr  try cekidout camera dslr sony ni..memang terbaik la kot.masih garu2 kepala tak tahu nak beli yang mana satu..

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 ahli mesyuarat tingkap:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen