Online Diary miss torayaki : akhirnya

Wednesday 23 November 2011

akhirnya

khamis lepas saje-saje jalan dekat mall.gempak la kan bila kat bandar kecik ada pc fair jadi jakun sekejap. bila ada pc fair teringat zaman kegemilangan dolu2,kalau ada pc fair ada je barang nak beli.kalau tak beli yang mahal2,pendrive yang hage rm50 pun jadila eh sekarang pendrive 10hinggit pun ada.

sebelum melangkah ke dalam mall sempat bertafakur  untuk berpegang pada niat yang satu,yaktu untuk beli sebijik beg lappy yang berwarna merah sahaja,MERAH sahaja,tak nak kaler lain sambil hentak-hentak kaki.  

jalan-jalan dari satu booth ke booth yang lain,tak ada la pulak beg kaler merah ye.tiba-tiba bila sampai satu booth ni mata stim je tengok satu camera nikkon .fuyoooo,try test nampak sangat gojes.harga pun not bad bawah 1k. bagi semi pro boleh guna camera ni sebelum guna dslr.ini bukan aku kata tapi jurujual yang kata.sempat masa aku tengah congak dalam kepala duit saki baki dalam akaun , si jurujual asyik provoke tinggal satu je untuk camera ni.cilakas, tanpa fikir panjang terus sambar!!

malam tu terus tidur sambil senyum hingga ke telinga.macam beruk dapat bunga pun ada,eksited sangat tidak dapat dibendung..akhirnya,alhamdulillah .


 my new "baby"





 hamek ko terbang duit..

 testing testing

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 ahli mesyuarat tingkap:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen