Online Diary miss torayaki : homebound

Tuesday 7 August 2012

homebound

sebenarnya banyak nak meluahkan kedukaan di dalam hati jadi kene jot down satu2 supaya lebih teratur dan tak berpinoo mata nak baca.

bosan nak bercerita mengenai kerja.ekceli bos makin kedekut.sekian.nak hamek bukti.bil air kat rumah suruh aku bayar sendiri.walaupun sikit hanya rm10 aku rasa tahap bakhilnya dah makin melampau.boleh diusulkan pada jabatan buruh.

"bos, i datang duduk dekat kuantan ni bukan dengan kerelaan tahu.dah la bagi tempat tinggal yang tak berapa nak sempurna lagi mahu berkira." 

sabauuu je la hatiiiiiii..

pejam celik dah 3bulan kan duduk kuantan darul boring oshemm.mana tempat makan asam pedas yang setanding johor eh dekat sini?maaf aku tak jumpa lagiiiii. maafkan patik sekali lagi sebab bersifat kenegerian sedikit dekat sini.rasanya kalau campak orang pahang kat johor pun akan rasa seperti yang aku rasa sekarang.makan semua tak kena dengan anak tekak.to be honest masakan kat sini memang lari dari tune tekak aku.sebab itula aku terkinja-kinja balik KL..uang minggu lepas.sila nyanyi

"im coming home,i m coming home tell d world im coming home"

melantak asam pedas tak hengat dunia ko.chefnya adalah adik bongsu aku punye resepi memamg terangkat beb.bukan nak puji tapi memang sedap walaupun aku terlebih ober puji sebab bukan senang nak suruh adik lelaki masak untuk kakak sulung yang tangan bangku (terms yang digunakan untuk perempuan yang tak pandai memasak).maaf pic tak ada memandangkan eksited sehingga menjilat jari kaki.

ok chow nak buat kerja.entry pendek-pendek je bukan apa curi tulang update blog adalah dosa kerana telah mencuri masa bekerja.jadi sila sedar diri dan tampar muka sendiri!


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 ahli mesyuarat tingkap:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen