Online Diary miss torayaki : getting old

Thursday 9 August 2012

getting old

selamat hari jadi
selamat hari jadi (nyanyi untuk diri sendiri)

to be honest rasa bersyukur sangat sebab masih diberi nafas untuk hidup diatas muka bumi.
bangun pagi terus dada sesak sebab teringat arwah mak.bengkak mata menangis sepanjang malam
betapa sedih nya hati sebab tak sempat nak balas budi mak yang banyak bersabar dengan kerenah aku
dan yang paling penting jasa mengendong aku 9bulan, melahirkan aku,membesarkan aku,tahan dengan kerenah aku.tak terbalas jasa arwah dengan wang ringgit.
i really wanna feel to hug her and tell her how much i love her
tapi aku tak mampu
hanya doa dan bacaan yassin yang mampu aku hadiahkan 
al fatihah to siti eashah binti jusoh

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 ahli mesyuarat tingkap:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen